środa, 6 maja 2020

BIBLIOTEKA JUŻ OTWARTA!

Miło nam powiadomić Czytelników, że Biblioteka wznowiła wypożyczanie książek po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa.
Biblioteka Główna obsługuje czytelników już od 4 maja od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00
Biblioteka na Osiedlu Leśnym jest otwarta od 5 maja również w godzinach 9.00 - 17.00

5 maja 2020 r. otwarte zostały filie biblioteczne:
  • Filia Nr 4 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży Czerkaska 11,
  • Filia Nr 11 dla dorosłych i dla dzieci ul. Czołgistów 8,
  • Filia Nr 13 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Gawędy 1,
  • Filia Nr 14 dla dorosłych i dla dzieci ul. Dworcowa 49,
  • Filia Nr 15 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży Brzęczkowskiego 2,
  • Filia Nr 16 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. Broniewskiego 1,
  • Filia Nr 21 dla dorosłych ul. M. Skłodowskiej-Curie 33a,
  • Filia Nr 23 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży ul. M. Konopnickiej 28,
  • Filia Nr 32 dla dorosłych ul. Przyjazna 13. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz